Hello AdybaHarith :D

memory

*
ni sebelum saya kenal awak. hidup saya bosan sangat teramat. saya tak tahu apa tu suka. saya tak pernah ada perasaan suka orang macam sekarang. saya tak pernah terfikir pun nak ke situ. bagi saya jauh lagi. perjalanan saya untuk cari awak.

*
jadi bila saya jumpa awak. saya suka awak. tiba tiba perasaan yang tak pernah saya fikir timbul. apa yang saya cakap saya tak tahu. yang pasti saya memang suka awak.
kita janji nak setia. dan saya pegang janji saya.
saya jealous bila dapat tahu aku rapat sangat dengan seorang perempuan ni. dia seolah olah merampas awak dari saya. saya tak boleh nak tahan perasaan marah saya. saya buat keputusan untuk....

*
untuk putus dengan awak. kali ni saya putus dan terus tak minta couple lagi dengan awak. mungkin awak rasa pelik. tapi saya selalu tengok awak dari jauh. awak je tak perasan.
lepas saya putus dengan awak hidup saya kosong. nokhtar. titik je. saya langsung tak pikir lagi pasal semua ni. saya serik. walaupun jauh disudut hati saya. saya masih suka awak. rindu awak. saya menangis selama seminggu sebab tengok awak dengan perempuan tu.

*
hidup saya selalu sunyi. kosong.

*
saya buat keje gila bawa segala barang saya kat sini. saya tak boleh tahan marah sangat.
terus terang saya rindu awakk sangat.

*
sekarang saya boleh kawal sikit sikit. saya pergi capture gambar sorang sorang tanpa awak.
tak seronok sangat. tapi saya nak hilangkan perasaan saya yang marah sangat!

*
saya masih tak boleh lupakan awak.
dah berbulan bulan. awak masih rapat sangat dengan perempuan tu.
saya masih tak dapat lupakan awak.

*
satu hari, saya terfikir nak jumpa awak. tapi awak masih tak datang dan buatkan saya ertunggu tunggu.
saya nak jumpa awak.
secara tiba tiba awak datang dari belakang. saya tersenyum tengok awak.
baru saya tersedar saya masih sukakan awak.

*
saya nak awak selalu dengan saya.
saya nak tunggu awak sampai bila bila.
saya nak kita jadi macam....

*
macam ni. happy balik.
saya nak kita bersama balik.
saya rindu kenangan kenangan kita bersama.
saya cuma nak ucapkan 3 kata.
SAYA SAYANG AWAK!
<3

No comments: